PERCOMP ha participado en el desayuno de trabajo organizado por el Parque Científico y el Consejo Social de la Universidad de Valladolid entre grupos de investigación de la Universidad y empresas de la región con el objetivo de establecer sinergías entre ambos colectivos. De las tres mesas organizadas, miembros del grupo PERCOMP participaron en la de Salud y Ocio.

+info: http://www.elnortedecastilla.es/20140207/local/valladolid/promueve-encuentro-empresas-grupos-201402071232.html

2 comentarios en «Percomp ha participado en las mesas de salud y ocio dentro de los primeros desayunos»

1. I have read your writings and I have read articles on this topic in several articles from other sources. I got a lot of information from your writing, is there any other suggestions you can convey regarding the theme of your writing? so that I can get more and more complete information.

I certainly thank you for writing this article well, hopefully it will become a reference in journals or other scientific writings and can help many people. thanks.

2. Thank you for sharing.